Gal on diet: Double high five

26/3-2/5
Λιγο παραπανω απο εναν μηνα χρειαστηκε για να φτασω σε ενα σπουδαιο σημειο: τα πρωτα 10 κιλα εφυγαν.


Μετα απο το Πασχα, μετα απο δυο εβδομαδες που ουσιαστικα δεν εκανα γυμναστικη γιατι ημουν κουρασμενη υπερβολικα, μετα απο βλακειες που εφαγα πανω στο stress μου, περιμενα οτι η ζυγαρια θα δειξει τον ιδιο αριθμο στον οποιο την ειχα αφησει η ακομα χειροτερα, θα αποκαλυπτε οτι πηρα κιολας.
Κι ομως! Ειμαι ακριβως δεκα κιλα ελαφρυτερη απο τις 26 Μαρτιου. Νιωθω υπεροχα! Εχω ακομα πολλα κιλα να χασω και πολλα πραγματα να αλλαξω στις συνηθειες μου αλλα νομιζω οτι πορευομαι σωστα.

Και παρολο που μετανιωνω για τις αλμυρες η γλυκες παρασπονδιες μου που εκανα αυτες τις πεντε βδομαδες, νομιζω οτι αυτες με βοηθησαν να κρατησω χαρακτηρα και να μην υποκυψω σε πολυ μεγαλυτερα λαθη.
Δε νιωθω κουρασμενη απ'τη νεα μου διατροφη, εχω φαει σοκολατα,  εφαγα κι ενα μπεργκερ, τρωω σουβλακι, κοινως δε μου εχει λειψει κατι λαχταριστο. Αλλα προσεχω και μαλλον το κανω σωστα για να χανω περιπου 2 κιλα την εβδομαδα.

Οποτε ψηλα το κεφαλι, εχουμε πολυ δρομο ακομα (40 κιλα για την ακριβεια).
Σημερα ηταν μια μεγαλη νικη και την αφιερωνω σε οσους προσπαθουν εξισου. 


Στα εικοσι λοιπον! (Λετε να προλαβω ως τις 23/7 τα εικοσι; Let's find out)

Post a Comment

Any comments?