Αχ αυτοί οι Υδροχόοι

Άκουσα ότι άλλαξαν τα ζώδια. Χάρηκα γιατί ο προπρώην μου είναι Υδροχόος και το ότι ήταν-είναι-και θα είναι μαλάκας οι φίλες μου το έριξαν εκεί. Και να, είμαι κι εγώ Υδροχόος, αλλά δεν είναι το ίδιο, οι άνδρες Υδροχόοι είναι μαλάκες μόνο. Και λέω τώρα, θα 'μαστε διαφορετικό ζώδιο. Τελικά ανήκουμε στον Αιγόκερω αμφότεροι. Άρα και οι Αιγόκεροι είναι μαλάκες. Αλλά κι οι Ιχθείς θα είναι μαλάκες αφού πιάνουν λίγο από τον παλιό Υδροχόο που ήταν-είναι-και θα είναι μαλάκας, αλλά στους παλιούς Ιχθείς τώρα βρίσκεται ο Κριός, άρα δεν μπορεί, κι αυτός θα 'ναι μαλάκας...
Ποτέ δεν ασχολήθηκα με τα ζώδια. Ειλικρινά, μία φορά ρώτησα τη μαμά μου για αυτά και η αντίδρασή της ήταν τόσο απελπισμένη "Το παιδί μου εμένα να μπλέξει με τη Λίτσα Πατέρα;" που αντιλήφθηκα ότι πρόκειται για μεγάλη μαλακία.
Αλλά είναι τα γενέθλια των υδροχόων, και είμαι υδροχόος, οπότε ακούμε πολύ στις παρέες και τις τηλεοράσεις για δαύτους.
"Οι Υδροχόοι είναι σκληροί κι εκδικητικοί και είναι τρελοί στο σεξ".
Μα...κι εγώ είμαι Υδροχόος, απαντώ. "Όχι, οι ΑΝΔΡΕΣ Υδροχόοι".
Αλλά οι γυναίκες τι; Είναι σκύλες, υστερικές και φιλοχρήματες;
Έχει συννεφιά, μήπως θα βρέξει;
Αδυνατώ να πιστέψω ότι κρίνουμε τους ανθρώπους βάσει μιας τυχαίας χρονολογικής φωτογραφίας. Και μη νομίζετε, έχω αγάπη στην αστρονομία, στις γαλαξιακές φωτογραφίες, γενικά σε ό,τι αφορά στον ουρανό. Σαν πρωτόγονος άνθρωπος with a hint of science. Βουλιάζω κοιτώντας τον ουρανό.
Πως γίνεται όμως η στιγμή που γεννιέμαι να με καθορίζει όπως ακριβώς καθορίζει και τόσο κόσμο που γεννιέται μέσα στον ίδιο μήνα; Θα σου πουν "υπάρχουν κι άλλα χαρακτηριστικά πλανητών που σε καθορίζουν". Άρα εγώ που γεννήθηκα με καισαρική, αν ο γιατρός ξεγεννούσε τη μάνα μου 2 ώρες μετά, θα 'χα βγει μια άλλη. Λετε να περίμενε καμιά θεία απέξω απ'το χειρουργείο και να φώναζε του γιατρού "ΞΕΓΕΝΝΑ ΤΗ ΚΑΛΕ, ΞΕΓΕΝΝΑ ΤΗ ΟΣΟ ΕΧΕΙ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΤΟ ΣΚΟΡΠΙΟ".
Για 7:35, 16/2, μια χαρά άνθρωπος βγήκα. Φανταστείτε να 'χα γεννηθεί στις 9...
Οταν δε, φλερτάρω κι ακούσω από τον άλλον "Τι ζώδιο είσαι;" η αυθόρμητη αντίδραση είναι "Δεν είμαι". Γιατί κάνω εγώ τη σύνδεση "Ω μαλάκα, πιστεύει στα ζώδια. Είναι από ΑΥΤΟΥΣ. Abort mission."
Ή το αυθόρμητο ερώτημα από τις φίλες για τα αγόρια:
- Τι ζώδιο είναι;
- Δεν ξέρω.
- Καλά μωρή, δεν ξέρεις τι ζώδιο είναι ο γκόμενός σου;
- Χεχε. Όχι!
- Πότε γεννήθηκε τότε; Ωρα ξέρεις;
- ....
Βλοσυρά τα βλέμματα. Άμα δεν ξέρω ζώδιο και ωροσκόπο του συντρόφου μου, που πηγαίνω; Προς τα που βαδίζω; Ποιά είμαι τέλος πάντων και γιατί δεν ενδιαφέρομαι για το μέλλον της σχέσης μου, κυρία Βιργινία Λεούση μου;
Γενικά τα καλά τα προβλέπουν βάσει ζωδίου, τα κακά τα δικαιολογούν εκ των υστέρων επίσης βάσει ζωδίου. Ό,τι μας περισσεύει δηλαδή, το ρίχνουμε στο ζώδιο. "Πφφφ, άκου εκεί το μαλάκα, καλά, έτσι είναι όλοι οι Σκορπιοί".
Το δύσκολο έρχεται όταν πρόκειται για επίσης Υδροχόο οπότε πρέπει να ακούω πόσο μαλάκες και psychos και σταρχίδιατους είναι οι Υδροχόοι και να να μην απαντώ, γιατί μιλάμε μόνο για τους ΑΝΔΡΕΣ Υδροχόους. Αυτός ο διαχωρισμός άνδρες/γυναίκες και στα ζώδια, αποδεικνύει περισσότερο το σουρεαλισμό της όλης θεωρίας.
Τα ζώδια είναι μόνο για να βαυκαλίζουν τα μυαλά των κορασίδων, για να ανοίγονται χλυαρές συζητήσεις στις παρέες, για να δικαιολογούμε τους κακούς χαρακτήρες των ανθρώπων, για να "μάθουμε" αν μας απατάει το γκομενάκι. Να 'χαμε να λέγαμε κοινώς.
Εμείς, η ανθρωπότητα του 2016, που αγγίξαμε το μικρότερο σωματίδιο της ύλης, που αντιληφθήκαμε τη φύση της απουσίας της ύλης, που καταγράψαμε μακρινούς κι άπειρους γαλαξίες, εμείς περιμένουμε από τα αστέρια να μας πουν ποιοί είμαστε. Σκόνη.

Post a Comment

Any comments?